2 weeks before we go Down Under - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Herald & Gerjanne Middendorp - WaarBenJij.nu 2 weeks before we go Down Under - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Herald & Gerjanne Middendorp - WaarBenJij.nu

2 weeks before we go Down Under

Door: Herald & Gerjanne

Blijf op de hoogte en volg Herald & Gerjanne

10 Augustus 2015 | Nederland, Barneveld

Lieve familie en vrienden,

Over 2 weken stappen wij in het vliegveld om aan onze mooie huwelijksreis te beginnen. We zijn nu nog volop bezig met alle voorbereidingen. Camper, verzekeringen en inentingen daar zijn we nu zo'n beetje druk mee. Oh ja en Herald heeft nog goede wandelschoenen nodig, hopelijk gaat hij zijn wandelschoenen sneller vinden dan zijn trouwschoenen:)

Onze reis begint op 24 augustus 2015. We zijn ongeveer 30 uur aan het vliegen, voordat we in Australië op Cairns mogen landen. We hebben een stop in Londen en Hong-Kong. Zodra we op Cairns geland zijn gaan we ons nieuwe huisje ophalen voor de komende 2.5 maand. Viola een camper! Ons plan is om met de camper langs de oostkust te gaan rijden en zo een deel van Australië rond te trekken. Op 3 november hopen we in Adelaide aan te komen. Zodat we op 4 november het mooie Australië gaan verlaten en door vliegen naar Bali. Daar blijven we tot 16 november en dan vertrekken we weer richting Nederland. 17 november landen we weer op Schiphol en zit onze mooie reis er al weer op!

In de tijd dat we in Australie en Bali zijn willen we jullie op de hoogte houden van alle mooie, geweldige en leuke reiservaringen!

Heel veel liefs
Herald & Gerjanne